קייטרינג חלבי לאירועים קטנים

יותר ויותר אנשים בוחרים בשנים האחרונות לערוך אירועים קטנים מצד אחד, ומצד שני, הם לא ממהרים לבחור קייטרינג מסורתי, קלאסי, כפי שהיה נהוג בעבר. על כן, אנחנו יכולים לראות חיבור של קייטרינג חלבי לאירועים קטנים.

כשאנחנו מדברים על אירועים קטנים, הרי שהכוונה היא לא רק לאירועים בעסק, אירועים לעובדים אלא גם לאירועים פרטיים, בין אם זה ימי הולדת, ימי נישואין, וכן אירועים שנהוג לעשות אותם בדרך כלל במקומות גדולים עם הרבה קהל, למשל, בריתות, בר ובת מצוות וכן חתונות. לא מעט אנשים מעדיפים לוותר על אירועים גדולים ולעשות אירועים קטנים, מצומצמים, גם בשביל האינטימיות וגם בשביל לא לטרוח יותר מדי ולא להטריח אנשים להגיע לאירוע שלהם.

כאמור, גם יותר ויותר אנשים בוחרים בשנים האחרונות לוותר על קייטרינג קלאסי, כזה שכולל בשרים וכדומה. אפשר למצוא לכך שתי סיבות עיקריות, הראשונה היא, שהיום לא מעט אורחים אינם בהכרח אוכלים בשר, בין אם זה בגלל שהם צמחוניים או טבעוניים, ובצורה כזו פותרים את הדילמה מה להגיש להם. הסיבה השנייה, מאחר ואנחנו יכולים לראות פריחה גדולה בכל הקשור לתחום של קייטרינג ובכלל בתחום המסעדנות בישראל, אז אין סיבה אמיתית מדוע להזמין חברה עם תפריט של פעם. אפשר ליהנות מתפריטים הרבה יותר מגוונים, הרבה יותר עכשוויים.

מדוע משתלם להזמין קייטרינג חלבי

דוגמא טובה לכך אנחנו יכולים לראות, במקרה של הזמנת קייטרינג חלבי לאירועים קטנים. מדובר בקייטרינג שמציג תפריט על טהרת חלב, גבינות ולעיתים גם דגים. כלומר, אין כלל בשר (בין אם מתוך החלטה מודעת ובין אם מטעמי כשרות). התפריט כולל לרוב, פסטות, פשטידות, קישים, קטניות, סלטים, כריכים, וכאמור שלל דגים מסוגים שונים.

היתרון של הזמנת קייטרינג כזה, מעבר לעובדה שהוא מיוחד ושונה, הוא מאפשר להגיש לאורחים דברים שכל אחד יכול לאכול, בין אם זה אומר תפריט מותאם לצמחוניים, טבעוניים, ועוד. כמו כן, הוא מאפשר להגיש קינוחים על טהרת חלב אמיתי ולא פרווה, מה שמשפר באופן ניכר גם את האיכות וגם יוצר כמות גדולה של אפשרויות.

רוצים לתת לאורחים שלכם חוויה קולינרית בלתי נשכחת?

צרו איתנו קשר ונתחיל לארגן לכם את האירוע הכי טעים שאפשר

להזמנה ופרטים נוספים

כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם