מחירון קייטרינג חלבי

אין זה סוד שמרבית האנשים בישראל מעדיפים לעבוד עם קייטרינג בשרי. זה נובע הן מטעמי כשרות, שכן מרבית המקומות בישראל הם כשרים מבחינה בשרית, והן מעצם העובדה שמרבית הישראלים מעדיפים לאכול אוכל בשרי ולכן הם גם יעדיפו להגיש אוכל כזה באירועים שונים.

עם זאת, אנחנו יכולים למצוא פריחה של שירותי קייטרינג חלבי. פריחה זו נובעת מכמה סיבות, הן בגלל שבעזרת שירות זה אפשר להתגבר בקלות על השאלה מה נגיש לאורחים שאוכלים רק מזון צמחוני, וכן בגלל שיש בשירותי קייטרינג חלבי משהו מיוחד ושונה. מה עוד שצריך לזכור, אם אנחנו בוחרים להגיש אוכל חלבי, אז אנחנו פותרים את הבעיה, מה להגיש בתור קינוח בארוחה.

כמה זה יעלה לנו?

בדרך כלל שירותי קייטרינג חלבי יעלה מעט יותר מקייטרינג רגיל, בגלל העובדה שמדובר בשירות אחר, שונה. המחירים ינועו בין 100 שקל ל-300 שקל בשירות של חברת קייטרינג יוקרתית. אם אנחנו בוחרים להגיש מגשי אירוח חלביים באירועים עסקיים או אחרים, אנחנו יכולים למצוא את עצמנו משלמים על כל מנה בין 75 ל-100 שקל.

חשוב לציין, ייתכן מאוד שאנחנו נידרש לשלם יותר אם נרצה כשרות מסוימת, כמו כן המחיר ישתנה בהתאם לסוג האירוע (בחתונות נהוג לקחת יותר מאשר באירועים אחרים), וכן אם נרצה להזמין קייטרינג לשבת, אזי שהמחיר יהיה שונה מאשר בימי חול.

רוצים לתת לאורחים שלכם חוויה קולינרית בלתי נשכחת?

צרו איתנו קשר ונתחיל לארגן לכם את האירוע הכי טעים שאפשר

להזמנה ופרטים נוספים

כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם